Certis, empresa constructora

Certis visita l’ONCE a Barcelona i reafirma el seu compromís amb la inclusió

Fa unes setmanes, part de l’equip de Certis va visitar la Delegació Territorial de Catalunya de l’ONCE, situada a Barcelona. Durant la visita, vam explorar les instal·lacions, des del poliesportiu fins a la impremta, passant pel Centre de Recursos Educatius (CRE) i els espais destinats a la detecció i ajuda de la ceguesa infantil i neonatal.

La jornada es va iniciar amb una introducció per part del delegat territorial, Enric Botí, qui ens va explicar la història de l’organització i les seves diverses línies de treball.

Silvia Rodríguez de la Gándara, secretària de direcció i encarregada de la visita, va posar en relleu la tecnologia utilitzada per facilitar la vida diària de les persones amb discapacitat visual i el compromís de l’ONCE amb la inclusió. Cal destacar que durant la visita vam tenir l’oportunitat de passejar per un edifici que disposa d’una estructura i disseny adaptat per a qualsevol discapacitat.

Certis visita la ONCE

Desplaça cap amunt